TANIA I DOBRA BAZA POD CIENIE

Kiedy zaczęłam używać cieni do powiek i eyelinera odkryłam, że mam problem z przetłuszczającymi się powiekami. Już w połowie dnia produkty, ...

Kiedy zaczęłam używać cieni do powiek i eyelinera odkryłam, że mam problem z przetłuszczającymi się powiekami. Już w połowie dnia produkty, które na nie nakładałam ścierały się co było niesamowicie irytujące. We wrześniu pochwaliłam Wam się na Instagramie, że nabyłam bazę pod cienie od Artdeco. Po 4 miesiącach używania jej nasuwa mi się jedno pytanie: dlaczego tak długo zwlekałam z jej zakupem?

eyeshadow base artdeco, baza pod cienie, tania

OPAKOWANIE

Baza znajduje się w małym, czarnym pojemniczku o pojemności 5 ml więc bez problemu zmieści się w kosmetyczce. Opakowanie jest wykonane z dobrej jakości plastiku. Nie brudzi się, nadruk w ogóle się nie starł co uważam za ogromny plus bo wygląda to bardzo elegancko.
Niestety muszę przyczepić się do sposobu wydobycia bazy. Jestem zmuszona robić to palcem co jest bardzo niehigieniczne, a dziewczyny z długimi paznokciami mogą mieć z tym duży kłopot. Mam nadzieję, że kiedyś Artdeco wypuści tę bazę w tubce. Dodam jeszcze, że produkt przyszedł do mnie w kartoniku, ale po kilku dniach go wyrzuciłam.

Artdeco, eyeshadow base,

BAZA 

Przejdźmy do środka, czyli części która raz na zawsze uporała się z moim problemem nietrwałych cieni i kreski. Produkt ma zbitą konsystencję co sprawia, że jest bardzo wydajny. Wystarczy dosłownie odrobinka żeby pokryć całą powiekę. Zbliżając nos do pojemniczka czuć bardzo ładny, typowo kosmetyczny zapach, ale nie jest on wyczuwalny przy nakładaniu na skórę. Przy okazji wspomnę też, że baza ma delikatny, brązowy odcień, ale na powiekach jest transparentna dzięki czemu "nie koliduje" z makijażem oka. Cieszy mnie również fakt, że poprawia pigmentację cieni, nawet tych słabszych jakościowo. Najbardziej jednak zależało mi na tym aby przedłużała trwałość kreski którą robię eyelinerem, a zwłaszcza jaskółki, która w ciągu dnia lubiła się rozmazywać.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

Stacjonarnie kosmetyki tej marki najpewniej można dostać w perfumeriach Douglas. Baza kosztuje 37,90 zł. Myślę jednak, że lepiej kupić ją w sieci gdyż jest tańsza, a bardzo często można ją też nabyć w promocji. Jest dostępna w większości drogerii internetowych. Ja kupiłam swoją ze strony ezebra.pl. Produkt dotarł do paczkomatu dwa dni po złożeniu zamówienia, więc bardzo szybko. Bezpośrednie linki do tej bazy w sklepach, które polecam zamieszczę poniżej:

Mintishop - 27,90 zł
eZebra - 21,98 zł
iperfumy - 21,00 zł

Macie w swoich zbiorach jakiś kosmetyk od marki Artdeco?


Instagram ----> glamlipstick
Snapchat ----> glamlipstick
                                                                     

You Might Also Like

7 komentarze

  1. ja jeszcze nigdy nie mialam bazy pod cienie, ale juz nieraz chcialam kupic!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzięki mojej rekomendacji zdecydujesz się właśnie na tę bazę :). Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ja nakładam tą bazę czystym pędzelkiem do korektora. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kiedyś i bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywam cieni ale polecę ją mojej siostrze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie z marki Artdeco miałam chyba tylko tę bazę. Pamiętam, że była zadowolona, ale kompletnie nie sprawdzała się u mnie forma w słoiczku. Tak jak zauważyłaś, przy długich paznokciach to był dramat....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystałam z tej bazy. Obecnie 'męczę' Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :-)